صفحه اصلی > محتوي اخبار 


  چاپ        ارسال به دوست

معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه
معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه

برگزاری غیر حضوری مسابقه خطبه فدکیه در ۱۲ تیرماه

حجت الاسلام  والمسلمین حمید ملکی، در نشست خبری با تشریح برگزاری مسابقه سراسری با موضوع خطبه فدکیّه، گفت:با توجه به اهمیتی که در مورد این خطبه صورت گرفته بود و نیز با توجه به استقبال خوبی که در سال های قبل اتفاق افتاد، امسال نیز بنا را بر این گذاشتیم که این مسابقه را برگزار نمائیم به طوری که از ایام فاطمیه آغاز و در میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها این مسابقه شکل بگیرد.

وی افزود: ابتداء وقتی اصل مسابقه مطرح شد، استقبال بسیار بالایی از سوی طلاب و خانواده های  آنها دیده شد، به نحوی که تا امروز حدود پانزده هزار نفر برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کرده اند. اما به دلیل پیش آمدن وضعیت کرونا، زمان شکل گیری مسابقه که قرار بود روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها باشد، به تأخیر افتاد.

معاون  تهذیب حوزه های علمیه در ادامه گفت: نکته حائز اهمّیت تشویق بالاتفاق همه مراجع عظّام تقلید و حمایت مادّی و معنوی این کار بود. این مسابقه از سوی آستان قدس رضوی و نیز از سوی مدیریت حوزه های علمیه کشور هم مورد حمایت واقع شد. به همین دلیل تصمیم بر این شد که تعداد جوایز این مسابقه را دوبرابر کرده و به تعداد ۲۷۰ جایزه نفیس در نظر گرفته شود.

معاون تهذیب حوزه های علمیه افزود: با توجه به وضعیت کرونایی به وجود آمده، از طریق پیامک از شرکت کننده ها نظرسنجی به عمل آمد و بر اساس آن ۹۳ درصد شرکت کننده ها متمایل به برگزاری در فضای مجازی بودند. برگزاری مجازی این مسابقه با اعلام همکاری و موافقت مرکز خدمات حوزه های علمیه بر عهده آن نهاد قرار داده شد تا از طریق زیرساخت ها و ابزارهای خوبی که در حوزه فضای مجازی در اختیار دارد، آن را اجرایی نماید.

حجت الاسلام  والمسلمین ملکی در ادامه به نهادهای کمک کننده به برگزاری این مسابقه اشاره نمود و گفت: علاوه بر حوزه علمیه برادران، نهادهای دیگری نیز عضو ستاد برگزاری این مسابقه بودند. نهادهایی همچون حوزه علمیه خواهران، جامعه الزهراء سلام الله علیها، حوزه علمیه اصفهان، حوزه علمیه خراسان. مسئولین همه این نهادها پای کار آمدند و چه در بحث فراخوان و چه در فرآیند تبلیغ آن به ما کمک نمودند تا ان شاءالله این آزمون در تاریخ ۱۲ تیرماه امسال به صورت غیرحضوری برگزار شود.

معاون تهذیب حوزه های علمیه  خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری مسابقه، اختتامیه ای نیز خواهیم داشت و برندگان این مسابقه را اعلام و به هریک از آن ها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است طلاب و خانواده هایشان جهت شرکت در مسابقه و یا آزمون آزمایشی به آدرس  https://azmoon.csis.ir در ساعات اعلام شده مراجعه نمایند .


فایل pdf خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها

آیین نامه مسابقه



٠٧:٥٥ - 1399/04/08    /    شماره : ٤١٣٠٩٩    /    تعداد نمایش : ٣٧٢٦


نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1399/04/12 21:30
2
7
با سلام و ادب خدا قوت سپاس بسیار از همه بزرگوارانی که برای برگزاری این مسابقه زحمت کشیدند ببخشید نتایج کی اعلام میشود؟ پیشاپیش از پاسخگوییتان نهایت سپاس را دارم

باسلام نتایج از طریق همین سایت و کانال nedaye_tahzib@ در پیام رسان ایتا اطلاع رسانی خواهد شد


کاربر مهمان
1399/04/12 13:33
0
4
ببخشید من وسط آزمون بودم که اشتباها از صفحه سوالات بیرون اومدم و ذخیره موقت رو نزدم الان هر کار میکنم نمیتونم وارد بشم و بقیه سوالات رو جواب بدم .لطفا راهنمایی کنید.

سلام با شماره تلفن 02532135573 و 02532135590 تماس حاصل نمائید .


کاربر مهمان
1399/04/12 12:38
0
1
باسلام و تشکر اگر در حین آزمون وقت تمام بشه آزمون خود به خود ثبت میشود؟

سلام اگر ذخیره موقت را کلیک کرده باشید تا انجایی که جواب داده باشید ذخیره می شود


کاربر مهمان
1399/04/12 11:53
0
3
لطفا به یک سؤال بسیار مهم همین الان پاسخ دهید: آیا آزمون نمره منفی دارد؟؟؟ باتشکر

باسلام خیر نمره منفی ندارد


کاربر مهمان
1399/04/12 10:29
0
2
با سلام و خدا قوت خدمت تمامی برگزار کنندگان این مسابقه .به نظر بنده خیلی بهتر میشد تا صوت این خطبه را همراه با معنی در اختیار قرار میگرفت تا افراد زیادی که اشنایی زیادی با زبان عربی ندارند بتوانند صوت خطبه را گوش کرده و استفاده کافی و لازم را از این مسابقه ببرند.با تشکر
کاربر مهمان
1399/04/09 23:55
4
6
سلام خدا قوت الآن که آزمون مجازی هست آیا اوپن بوک هست ؟؟ یا حتما باید بر خطبه مسلط باشیم ؟؟

باسلام استفاده از کتاب و جزوه شرعا جایز نمی باشد


کاربر مهمان
1399/04/09 19:35
1
2
سلام ببخشید اگه تو مسابقه آزمایشی امروز شرکت نکرده باشیم، نمی تونیم تو مسابقه اصلی شرکت کنیم؟؟

سلام آزمون اصلی روز دوازدهم برگزار می گردد


کاربر مهمان
1399/04/09 11:48
0
2
با عرض سلام و خسته نباشيد اگر در حين آزمون اينترنت قطع شود چيكار بايد كنيم؟

باسلام مجددا وارد شوید و آزمون را ادامه دهید ولی زمانی را که قطع بوده اید از زمان آزمون کم خواهد شد .


کاربر مهمان
1399/04/09 10:47
0
2
لطفا منبع سوالات رو مشخص کنید . این سوالاتی که در آزمون آزمایشی اومد که جز این جزوه نبود

باسلام سوالات به صورت آزمایشی و غیر از خطبه بود و هدف ، آشنایی با شیوه آزمون می باشد و امتیار آن تاثیری در نتیجه آزمون اصلی ندارد


کاربر مهمان
1399/04/09 10:37
1
1
سلام شماره تلفن و کدملی همش میگه اشتباه. آزمون تستی که از خطبه نبود اصلا

باسلام به دلیل آپدیت نبودن برنامه های موبایل می باشد ترجیحا با رایانه آزمون دهید .


کاربر مهمان
1399/04/09 9:54
1
1
لطفا تعداد سوالات آزمون اصلی ومدت زمان پاسخگویی را مرقوم بفرمایید

باسلام ، به آیین نامه مراجعه فرمائید .


کاربر مهمان
1399/04/09 9:31
2
2
ببخشید آزمون اصلی شامل سوالات تشریحی که نمیشه درسته؟؟

سلام تمام سوالات بصورت تستی می باشد


کاربر مهمان
1399/04/09 9:29
11
2
سلام با تشکر از همه کسانی که در این راستا زحمت کشیدند شما یک ماه پیش پیامکی نظر سنجی کردید که مجازی باشه یا حضوری بعد بدون اعلام نتیجه ناگهان اعلام میکنین امروز آزمون تستی است چرا آزمون دو قسمت شد من برای روز دوازدهم برنامه داشتم به آمادگی کامل برسم این چه وضعش حداقل زودتر اعلام میکردین کی میخواین آدم بشین

باسلام در نظرسنجی بالای 90 درصد موافق آزمون غیر حضوری بودند . همچنین آزمون اصلی روز دوازدهم می باشد امروز بصورت آزمایشی می باشد


کاربر مهمان
1399/04/09 9:16
0
5
آزمون تست چه فرقی با آزمون اصلی دارد ؟آیا این آزمون هم لحاظ میشود؟

منظور از آزمون تستی ، آزمون آزمایشی جهت آشنا شدن با شیوه امتحان و برطرف نمودن مشکلات احتمالی می باشد و تاثیری در آزمون اصلی ندارد .


کاربر مهمان
1399/04/08 18:7
1
7
بسیار متشکریم از اطلاع رسانی تون درباره ی جزءیات برگزاری مسابقه.
کاربر مهمان
1399/04/08 13:15
1
10
باسلام ؛ لطفا به یک سؤال بسیار مهم پاسخ دهید: (آیامسابقه بصورت اپن بوک برگزار می شود؟؟؟)، چون اگر اینگونه نباشد که تعداد کمی می توانند شرکت کنند زیرا باتوجه به فعالیت های درسی مجازی که در این مدت بوده قطعا تعداد کمی از شرکت کنندگان توانسته اند به اندازه ی کافی آمادگی کنند. ضمنا اگر اپن بوک نباشد ممکن است بعضی از افراد به قوانین عمل نکرده و استفاده از جوایز برای آنها شبهه ناک و حتی شاید هم حرام باشد !!!

سلام علیکم استفاده از کتاب شرعا جایز نمی باشد .


کاربر مهمان
1399/04/04 18:31
1
7
سلام تشکر میکنم از کسانی که باعث برگزاری چنین مسابقاتی می شوند.
کاربر مهمان
1399/04/04 16:11
0
10
لطفا باتوجه به نزدیک بودن زمان مسابقه کمی دقیق تر اطلاع رسانی فرمایید.
کاربر مهمان
1399/04/04 16:8
2
15
انتظار می رود در سالهای آینده نیز با وجود هر گونه مشکات یا خللی هر ساله این مسابقه ی بسیار مفید،تاثیرگذار،جالب،جذاب،پرشور و بسیار پرمخاطب برگزار گردد.إن شاءالله...
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج